Saturday, December 13, 2008

BIDADARI


Bidadari ("The Fairy") ~ is a functional drink for good health and beauty formulated with luxurious natural ingrediants as Natural Honey, "Manjakani", Beta Leaves lemon grass, "Serapat", root "Golden Needles", Patema "crackers" tamarind, dates and other selected herbs. Rich in proteins, fibres carbohydrates and vitamins A,B,C,D and E. Bidadari is very effective in developing facial charm and becoming a catalyst in achieving husband-wife sexual pleasures.
Bidadari ~ adalah minuman berfungsi untuk kesihatan dan kecantikan yang dikomposisikan dengan bahan semulajadi mewah seperti Madu Asli, Manjakani, Sirih, Serai, Akar Serapat, Jarum Emas, Kacip Fatimah, Asam Jawa, Kurma dan lain-lain herba terpilih. Kaya dengan protin, serat karbohidrat dan Vitamin A,B,C,D dan E sangat baik untuk membina kesihatan terutamanya membina sistem rahim, meningkatkan seri wajah dan menjadi pemangkin kepada kenikmatan perhubungan suami isteri.

Bidadari dikomposisikan dengan bahan semulajadi mewah seperti berikut :-

Madu Kaya dengan zat galian penting seperti Kalsium, Posforus, Sulfur, Karbon, Zat Besi, Natrium, Kalium, Klorin, Magnesium, Iodin,dan vitamin-vitamin seperti A, B Kompleks, C, D dan E. Khasiat Madu adalah sangat baik dan cepat diasimilasikan dan membekalkan tenaga yang diperlukan oleh badan, baik untuk buah pinggang dan mempertingkatkan sistem imunisasi tubuh.

Sireh Terbukti sangat berkesan mengatasi masalah angin dalam badan, lemah badan, serak kerongkong, mulut berbau dan lain-lainmasalah mulut, hidung dan lapisan dinding perut. Sirih dengan adunan lain-lain ramuan bertindak membantu membina rahim dansistem peranakan.

Akar Serapat Sering digunakan secara tradisional dengan menggabungkan bersama-sama herba-herba lain (selalunya kacip fatimah dan lain-lain). Sangat berkesan untuk membina rahim, mengetatkan faraj dan meningkatkan sistem kemutan.

Kacip Fatimah Terbukti boleh merawat buasir, penyakit tulang dan sangat baik untuk perempuan lepas bersalin bertujuan untuk mengetatkan rahim serta membantu mengetatkan faraj.

Kurma Kaya dengan Protein, Serat, Vitamin A dan C, Zat Mineral atau galian seperti Besi, Kalsium, Sodium dan Potassium, membantu menyerap tenaga dengan segera, mencegah bengkak usus, membaiki sistem saraf, tekanan, menguatkan ingatan, meredakan tekanan darah tinggi dan meningkatkan tenaga seksual.

Serai Kandungan `Citral’ di dalamnya berkesan membantu proses pencernaan, melegakan kekejangan, ketegangan otot, sengal-sengal dan sakit kepala. Pati minyak di dalam serai membantu meredakan senak dalam perut disebabkan angindan membantu mengurangkan bau badan (khususnya tapak kaki). Serai juga membantu menurunkan suhu badan sepertidemam khususnya. Ia juga bersifat antiseptik. Kandungan tonik di dalamnya akan merangsang sistem badan. Ianya bertindaksebagai pelali terhadap sistem saraf pusat.

Manjakani Terbukti membantu mengatasi masalah buasir, keputihan, anti kanser dan mengetatkan faraj.

Jarum Emas Terbukti mampu untuk meningkatkan kesihatan dan tenaga seksual.

Asam Jawa Kandungan `Flavonoid’ di dalamnya bersifat anti radang dan membantu pengeluaran peluh. Asam Jawa juga membantu melangsingkan badan.

Keistimewaan Bidadari:~
Membantu masalah keputihan~Membantu mengatasi masalah senggugut~Membina rahim~Mengecutkan rahim~Mengecutkan otot faraj~Menyempitkan faraj~Menguatkan sistem kemutan~Memberi impak positif kepada pasangan (suami) semasa perhubungan kelamin~Menambahkan kolegen dalam badan~Mencantikkan kulit & menaikkan seri muka~Membantu menghilangkan bau badan dan mulut~Melegakan panas badan~Menegangkan payudara~Membantu merawat IQ~Membekalkan tenaga segera~Membantu merawat luka dalam perut dan pembedahanCara Guna:--> 2 sudu makan, 2 kali sehari (pada kebiasaannya, tindakbalas mula dirasai selepas 2 jam pengambilan) selama sebulan--> Selepas sebulan, minum Bidadari 2 sudu sehari untuk mengekalkan sistem dalaman yang telah dibaikpulih oleh Bidadari sepanjang sebulan pertama pengambilannya--> Sebaik-baiknya jangan minum apa-apa air selepas 1 jam pengambilan Bidadari.-->

Gunakan sudu plastik – kerana Bidadari adalah produk berasaskan homeopati.--> Simpan ditempat biasa (suhu bilik). Dilarang simpan di dalam peti sejuk.
PERINGATAN!Bidadari tidak boleh di gunakan oleh :* Lelaki * Wanita Mengandung * Wanita sedang Datang Bulan (semasa datang haid, rahim sedang dicuci. Dikhuatiri darah yang keluar akan bertambah banyak yang boleh menyebabkan pitam dan sebagainya.)

No comments: