Sunday, December 14, 2008

AMAZING


Produk istimewa yang dikomposisikan dengan 9 ramuan semulajadi Madu Asli, Kismis, Buah Tin, Kurma Merah, Habbatus Sauda, Buah Zaitun, Dong Quai, Dang Shen, Ubi Jaga dan lain-lain herba terpilih yang diilhamkan daripada kitab-kitab perubatan tradisional mampu membina imunisasi badan dan membina kembali usus. Gabungan herba-herba terpilih di dalamnya boleh diambil oleh yang menghidapi masalah gastrik, luka dalam perut dan pembedahan, asma, kelesuan dan batu karang untuk yang bermasalah.

Kebaikan Madu Amazing Semasa Hamil

Kandungan kismis, buah tin, kurma dapat membantu perkembangan minda ibu dan anak dalam kandungan, menguatkan antibodi badan, di samping memberikan tenaga di sepanjang tempoh kehamilan dan semasa melahirkan.

Bahan Kandungan :-

- Madu Asli, Kismis, Buah Tin, Kurma Merah, Habbatus Sauda, Buah Zaitun, Dong Quai, Dang Shen, Ubi Jaga dan lain-lain herba terpilih.

Cara Pengambilan :

Makan 2 sudu sebelah pagi, 2 sudu sebelah malam. Gunakan sudu PLASTIK .

*Terdapat testimoni yang menyatakan bahawa Amazing dua sudu di campurkan dengan pati halia yang diambil daripada seulas halia bara sebesar ibu jari mampu memberi kehebatan kepada suami sewaktu "bertempur" secara "long distance". Selamat Mencuba.


No comments: